06 de setembre del 2017
Jornada de portes obertes a Partenaire Escola de Balls de Saló. Divendres 22 de Setembre de 19 a 22 h. Classe oberta de Salsa i Bachata 19.30 a 20.30 Classe oberta de Balls de Saló de 21 a 22 hores. Dissabte 23 de Setembre de 18 a 21 h. Classe oberta de Salsa i Bachata de 18:30 a 19:30 Classe oberta de Balls de Saló de 20 a 21 hores. Veniu a descobrir l'escola i a probar una classe gratuïta!!

05 de setembre del 2017
Abans de començar les classes us oferim dos sessions de Pràctic Club gratuïtes els divendres 15 i 29 de Setembre a les 20 hores. Així quan comencin les classes estareu més preparats. Tothom a Ballar!!

IX Nit de Ball. Festa de Sant Joan

06 de juny del 2017
Ja tenim aquí la propera nit de Ball a Partenaire. El 17 de Juny farem la nit de Sant Joan, última festa d'aquest curs. Sopar, coca, cava, ball, animacions.... Tothom a ballar! Reserva de taules a l'escola fins el dimecres 14 de Juny.

VIII Nit de Ball. Festa Blanca

08 de maig del 2017
Gran nit de ball a Partenaire amb la festa Blanca. Sopar, ball, exhibició sorpresa...una nit increible amb l'escola plena!! Aquesta vegada vam fer poques fotos doncs hi havia molta feina!! Ara a preparar la propera festa, el 17 de Juny, la última d'aquest curs!!

Dia Dansa 2017

08 de maig del 2017
El dissabte 6 de Maig, Partenaire va participar als actes organitzats a Granollers amb motiu del dia de la Dansa. Al matí vam impartir una Masterclass de Bachata amb un éxit de participació. A la tarda vam fer tres exhibicins de balls llatins per les places de la ciutat.. Gràcies a tots els que vareu participar!! Aquí teniu algunes fotos.

VII Nit de Ball. Festa de Sant Jordi

17 d'abril del 2017
Gran nit de ball amb la festa de Sant Jordi a Partenaire. Com sempre, sopar, ball, diversió.... Aquí teniu algunes fotos de la festa.