III Nit de Ball. Festa de Nadal

18 de desembre del 2016
Increible nit de ball a Partenaire amb la festa de Nadal!!! L'escola plena, un gran sopar, el millor ambient, tothom ballant, mannequin challenge.... Una nit genial!!! Aquí teniu algunes fotos de la festa. Comencem a preparar la propera!!!
Festa de Benvinguda alumnes de primer nivell

28 de novembre del 2016
Gran festa de benvinguda als alumnes de primer curs a Partenaire!! Exhibició de Carles i Marta, obsequis per tothom, berenar, animació a càrrec de Francesc i Dolors i molt ball i bon ambient!! Aquí us deixem unes fotos de la festa.
II Nit de Ball. Paris, la ciutat de l'amor.

21 de novembre del 2016
Gran nit de ball a Partenaire el dissabte 19 de Novembre! Una nit ambientada a Paris, amb sopar, ball, molta diversió... No va faltar l'ambient dels cafés de Paris, el moulin rouge,  la Torre Eiffel.... Una gran nit amb la companyia de molts alumnes de l'escola. Aquí teniu algunes fotos de la festa. Recordeu el dissabte 3 de desembre nit de Pràctica a l'escola i el dissabte 17 de Desembre nit de Nadal!
I Nit de Ball. Festa de Halloween

26 d'octubre del 2016
Gran primera nit de ball d'aquest curs amb la festa de Haloween. L'escola era plena de gent amb ganes de passar-ho molt bé i tots plegats ho vam aconseguir! Sopar, ball, animacions, sorpreses, concurs de mòmies, disfresses.... Aquí us deixem algunes fotografies de la festa. Comencem a preparar la propera nit de ball que serà el dissabte 19 de Novembre.
Nous cursos de Sevillanes. Octubre 2016

26 de setembre del 2016
Nous cursos de Sevillanes, tots els nivells. Inici Octubre 2016 Inscripcions per mail, telefon o a l'escola.
XI Nit de Ball. Festa de l'estiu.

20 de juny del 2016
El proper dissabte 2 de Juliol volem celebrar amb tothom l'arribada de l'estiu!! Ultima nit de ball del curs, a les 22 hores. Sopar, ball, animacions i molta diversió!! No us la podeu perdre!! Reserva de taules a l'escola.