Tallers intensius de Salsa amb en Jordi i la Meli

18 de desembre del 2013
Vine a baixar els turrons i a gaudir d'una oportunitat única d'apendre i divertir-te amb diversos tallers de Salsa.

02 de desembre del 2013
El dissabte 30 de Novembre de 2013 va tenir lloc la primera festa de balls de saló del curs 2013-2014. Moltes parelles van passar una nit molt divertida plena de ball i bons moments. L'experiència es repetirà en properes dates.
Sortida a Saragossa.

20 de novembre del 2013
El passat 17 de Novembre. algunes de les parelles de competició de l'escola van gaudir d'un cap de setmana especial. Coincidint amb la competició que es feia a Saragossa van realitzar una sortida de cap de setmana on van compaginar turisme, amistat i competició.
XV Trofeu Ciutat de Granollers de Ball Esportiu

18 d'octubre del 2013
El passat diumenge 13 d'Octubre, al pavelló de Can Bassa de Granollers, el nostre club va organitzar el XV Trofeu Ciutat de Granollers de Ball Esportiu. Gran éxit de particiació amb la presència de 270 parelles, entre elles moltes de les milors parelles de tot l'estat espanyol. Els espectadors que van omplir les graderies del pavelló, van gaudir d'un gran espectacle durant tot el dia. Volem agrair el treball de l'equip de col·laboradors del  nostre clu...

23 de setembre del 2013
Els dies 21 i 22 de Setembre s'ha realitzat a l'escola el Training Camp de preparació per la temporada 2013-14, amb la presència de Roberto Regnoli (Standard) i Maurizio Ghigiarelli (Llatins), dos dels millors entrenadors italians en l'actualitat, i del professor de Pilates, Alberto Ramos. Una gran experiència que serveix per preparar la nova temporada i millorar la tècnica i la preparació física de les parelles de competició de l'escola.
Seminari de Coaching Alt Impacte.

16 de setembre del 2013
El diumenge 15 de Setembre l'equip de parelles de competició de la nostra escola ha pogut gaudir d'un seminari d'alt impacte impartit per Alejandro Martin,