29 de novembre del 2015
El dissabte 21 de Novembre, es va celebrar a l'escola la tercera festa del curs, en aquesta ocasió ambientada en el Far West. Amb l'escola plena, gran nit amb un gran sopar, ball, animacions de country, sevillanes....ho vam passar molt bé tots plegats! Aquí teniu algunes fotogràfies de la festa. Ara comencen a preparar la propera festa, el dissabte 19 de Desembre la gran festa de Nadal, ningú se la pot perdre!!!!

26 d'octubre del 2015
Gran nit a la festa de Halloween el dissabte 24 d'Octubre! L'escola plena, sopar, ball, animacions, concurs de mòmies, gran premi al millor grup.... Aquí teniu algunes fotos de la festa. Comencem a preparar la propera nit de ball el dissabte 21 de Novembre.

I Nit de Ball. Festa d'inici de Curs. Bye, bye summer time!

29 de setembre del 2015
Primera nit de ball, festa d'inici de curs. L'escola plena, gran exhibició d'en Carles i la Marta. Animacions, rodes, sevillanes...i molt ball durant tota la nit. Aquí us deixem algunes fotos. Ara a preparar la propera festa, 24 d'Octubre. Castanyada i Haloween!
Jornada de Portes obertes i festa inici de curs

13 de setembre del 2015
El proper dissabte 26 de Setembre tindrem la nostra tradicional jornada de portes obertes. A partir de les 19:00h l'escola estarà oberta per poder ser visitada, gaudir d'una classe gratuïta a les 20:00h i acabar a les 21:00h amb la festa d'inici del curs 2015-2016 amb sopar, ball, exhibicions, animacions etc.. Es la oportunitat per conèixer l'escola, les instal-lacions, el sistema de fer classe, l'ambient...no us ho poder perdre!

21 de juny del 2015
Gran festa de Sant Joan, la nit blanca i la nit de final de curs a l'escola! Sopar, ball, animacions i molt bon ambient! Aquí us deixem algunes fotogràfies. Ara venen els intensius d'estiu i al Setembre tornem amb les festes! Bon estiu!
Curs intensiu de Salsa i Bachata

03 de juny del 2015
Obrim el proper 29 de Juny un curs intensiu de Salsa i Bachata per poder començar a apendre ara que vé la millor época de l'any  per ballar aquests ritmes. No és necessari venir en parella, no deixe-ho perdre aquesta oportunitat!