VI Nit de Ball. Festa de la Primavera

13 de març del 2018
El proper dissabte 24 de Març donem la benvinguda a la primavera amb la nostre nit de ball!! Sopar, ball, animacions...el millor ambient, la millor música!! No podeu faltar!! Reserves a l'escola fins el dimecres 21 de Març.

V Nit de Ball. Festa de Carnaval

12 de febrer del 2018
El proper dissabte 24 de Febrer a les 21 h. tindrem la V Nit de ball d'aquest curs. Serà la nit més boja de l'any, la festa de Carnaval. Sopar, ball, disfresses, animacions....el millor ambient, la millor música per ballar!! No podeu faltar!! Reserva de taules a l'escola fins dimecres 21 de Febrer.

IV Nit de Ball. Nit de Musicals

18 de gener del 2018
El proper dissabte 27 de Gener tindrem a l'escola la IV Nit de Ball d'aquest curs, a partir de les 21 hores. Serà la nit dels musicals, sopar, ball, animacions, una exhibició sorpresa i ballar al ritme dels musicals de tota la vida. No us la podeu perdre!! Reserva de taules a l'escola fins dimecres 24 de Gener. Us esperem a tots!!

III Nit de Ball. Festa de Nadal

08 de desembre del 2017
EL proper dissabte 16 de Desembre tindrem la III Nit de Ball, serà la gran festa de Nadal. Sopar, ball, animacions, sorpreses i molta diversió. No us la podeu perdre!! Reserva de taules a l'escola fins dimecres dia 13 de Desembre.

II Nit de Ball. Festa Revival 70'S.

16 de novembre del 2017
Ja tenim aquí la segona nit de Ball d'aquest curs, serà la festa Revival 70'S. Serà el dissabte 25 de Novembre a les 21 hores. Sopar, ball, animacions...i les millors versions dels anys 70 per ballar a ritme de Txa-Txa-Txa, Fox-Trot, Salsa, Bachata... Tothom a gaudir d'una gran festa!! Reserva de taules a l'escola fins dimecres 22 de Novembre.

I Nit de Ball Curs 2017-2018. Festa de La Castanyada

17 d'octubre del 2017
El proper dissabte 28 d'Octubre, a partir de les 21 hores, celebrarem la primera festa d'aquest curs. Serà la festa de la Castanyada, sopar, ball, cava, panellets....animacions, sorpreses...amb la millor música i el millor ambient!! Ningú se l'ha de perdre!! Reserva de taules a l'escola fins dimecres 25 d'Octubre.