28 de març del 2015
Comencem nous cursos de Balls de Saló, Salsa i ara com a novetat també Sevillanes. Inici dels cursos Setmana del 23 de Març. Per més informació, horaris, preus etc.. contacteu amb nosaltres.

02 de març del 2015
Gran éxit a la Nit de Carnaval el passar dissabte 28 de Febrer a l'escola. Sopar, ball, animacions, concurs de disfresses.....i l'escola plena per passar-ho molt i molt bé. Aquí us deixem algunes fotografies. Ja comencem a preparar la propera VII festa de balls de Saló el proper dissabte 28 de Març.

25 de gener del 2015
El dissabte 24 de Gener l'escola es va transformar per recrear el mític Cotton Club, el famos club de Nova York, de la decada dels anys 20. Una gran nit de ball, festa, diversió i molt bon ambient. Aquí us deixem unes fotogràfies fetes al nostre particular photocall ambientat en les nits del Cotton Club. I comencem a preparar la VI Festa de Ball de Saló, el nostre Carnestoltes, el dissabre 28 de Febrer.

01 de gener del 2015
Bon Nadal

22 de desembre del 2014

21 de desembre del 2014
Aquí teniu una particular felicitació de Nadal amb el vídeo d'un dels balls en grup que van fer aquest dissabte a la festa de nadal de l'escola.