VII Nit de Ball. Festa Blanca

09 de juny del 2019
Ja tenim aquí la festa Blanca. Dissabte 15 de Juny a les 21 hores, sopar, ball, aniamacions i el gran show de Carles i Marta, "El Guardaespaldas". No us la podeu perdre!! Reserves a l'escola fins dimecres 12 de Juny.

Curs intensiu Salsa i Bachata

02 de juny del 2019
Ara és el moment d'apendre els ritmes de moda i que més es ballaran aquest estiu. Curs intensiu de Salsa Cubana i Bachata, no ho pots deixar perdre!! Entre el 25 de Juny i el 26 de Juliol.

VI Nit de Ball. Festa Vermella

12 de març del 2019
El proper dissabte 23 de Març celebrarem la VI nit de Ball a partir de les 21.30 hores. Serà la festa vermella, tothom haurà de portar alguna cosa vermella posada! Sopar, ball i l'animació especial de Salsa Cubana a càrrec de Carles Quesada. Reserves a l'escola fins el dimecres 20 de Març. No us la podeu perdre!

V Nit de Ball. Gran Festa de Carnaval

05 de febrer del 2019
Ja tenim aquí una de les festes més esperades de l'any! La nit de Carnaval! Dissabte 23 de Febrer a les 21.30 Sopar, ball, animacions, concurs de disfresses i molt més! No us la podeu perdre! Reserves a l'escola fins dimecres 20 de Febrer

IV Nit de Ball. Festa anys 60 i 70

19 de gener del 2019
Ja tenim aquí la nit de ball del mes de Gener. Dissabte 26 de Gener a les 21.30 La festa dels anys 60 i 70. Sopar, ball amb el ritme dels clàssics, animacions.... No us la podeu perdre. Reserves a l'escola fins dimecres 23 de Gener.

21 de desembre del 2018
Bon Nadal i Feliç 2019 ple de ball!! Gràcies a tots els que feu possible aquesta gran familia que és Partenaire!! Dolors i Francesc