28 d'abril del 2014
El dissabte 26 d'abril l'escola va organitzar la 3ª trobada de Balls de Saló del curs 2013-2014. Va ser la vetllada romàntica de Sant Jordi, amb sopar, ball, taller de bachatango i molta animació! Felicitats Jordi, felicitats George! Aquí podeu veure fotos. Comencem a preparar la propera!
Nous cursos de Salsa!

17 de març del 2014
Aquí teniu els horaris dels cursos de Salsa pel proper trimestre amb en Jordi i la Meli. Aquest trimestre amb més sorpreses, festes....

10 de març del 2014
El passat dissabte 8 de Març va tenir lloc la segona trobada de Balls de Saló que a més va coincidir en aquesta ocasió amb el Ball de Carnestoltes. Gran nit de festa, amb sopar, ball, animacions i molt bon ambient! Aquí teniu unes fotografies de la festa! I ara la propera al mes d'abril, festa de Sant Jordi!
Festa Cubana.

18 de febrer del 2014
Gran exit de la festa cubana amb en Jordi i la Meli. Amb ball, animacions, rodes.... Properament més!

24 de desembre del 2013
En aquests dies plens d'esperança i desitjos d'un futur millor per tots us volem desitjar un bon nadal i un feliç 2014 ple de salut, amistat i ball.
Dinar Ball de Nadal 2013

24 de desembre del 2013
El diumenge 22 de Desembre ens vam trobar per celebrar el nostre tradicional dinar-ball al restaurant Can Traver de Bigues i Riells. Bon dinar, ball, exhibicions, sorteig de regals, gran ambient i molta diversió per començar les festes de Nadal!