Idioma:
facebook googleplus rss
Subscriure's al Newsletter

20 de juny del 2016
Si vols apendre a ballar tots els tipus de ball, per poder sortir a ballar a les festes majors, envelats o qualsevol festa, ara és el moment. Curs intensiu de Primer Nivell de  Balls de Saló durant el mes de Juliol.  Inici del curs 27 de Juny. Més informació i reserves a través del formulari de contacte, per mail o al telefon de l'escola. Tothom a ballar aquest estiu!!
Curs intensiu de Salsa i Bachata. Juliol 2016

20 de juny del 2016
És el moment d'apendre a ballar els ritmes que estan més de moda!! Curs intensiu de Primer nivell de Salsa Cubana i Bachata durant el mes de Juliol. Inici del curs 27 de Juny, més informació i reserves a traves del formulari de contacte, per mail o al telefon de l'escola. Tots a Ballar!!
X Nit de Ball. Festa Blanca

13 de juny del 2016
Gran nit de festa a Partenaire amb la tradicional festa blanca!! Menció especial per la degustació de pernil tallat al moment que ens va preparar en Josep Maria, d'Enrique Tomás. Ball, festa, diversió...que més es pot demanar!!! Aquí teniu fotos de la festa. Comencem a preparar la propera, la última d'aquest curs pel dissabte 2 de Juliol.
Curs Intensiu de Sevillanes Juliol 2016

06 de juny del 2016
Arriba l'estiu i és un bon moment per fer allò que no tens temps durant tot l'any!! Curs intensiu de sevillanes, 2 hores setmanals, inici del curs 27 de Juny. Informació i reserves a través del formulari de contacte o al telefon de l'escola.
IX Nit de Ball. Festa de Barrets.

26 de maig del 2016
Gran exit de la IX Nit de ball a Partenaire. Sopar, ball, diversió, exhibició a càrrec de Pablo i Alicia...una gran nit i tothom ambientat amb el seu barret al cap! Aquí teniu unes fotos de la festa. Comencem a preparar la propera, el dissabte 11 de Juny, la tradicional festa blanca.
Dia de la Dansa 2016 a Granollers

28 d'abril del 2016
El proper dissabte 30 d'abril a les 17.30 h. a la plaça de l'esglessia de Granollers, les escoles de dansa de Granollers farem la mostra de dansa tradicional ja per conmemorar aquest dia. L'actuació de l'escola serà a les 18 hores amb una mostra d'una petita classe oberta a càrrec de parelles de ball social de diferents nivells de l'escola. Us esperem a tots!

peu
Generated by Plataforma Actualnews.es